درباره وبلاگ


اين وبلاگ گامي است به سوي بهترين ها وازاين رو من سعي كرده ام تا با بهترين مطالب و بهترين راه حل هاي روز دنيا بازديد كنندگان را به سوي هدفشان كه همان بهترين است ببرم!!!! با تشكر مديريت وبلاگ


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 220
بازدید هفته : 403
بازدید ماه : 463
بازدید کل : 1685923
تعداد مطالب : 207
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1

وبلاگ جامع فارسي

 فرنچایز Grid نیز در درجه ی اول تعریفی از واقعیت است و همواره تیم سازنده تفکری خارج از این محدوده نداشته است و امیدواریم از این پس نیز طبق این روال پیش رفته و از چارچوب تعریف شده ی Grid خارج نشوند. در بین کارهای Codemasters می توان به عنوان های مسابقه ای خوبی مثل سری Dirt اشاره کرد که توانست از جنبه های مختلف خوب باشد و نظر منتقدان را جلب کند. اما اکنون عنوانی با نام Grid پا به عرضه گذاشته است که یکی از مدعیان بهترین ریسینگ سال ۲۰۱۳ است و قصد دارد با بزرگان رقابتی نفس گیر داشته باشد. این عنوان با آوردن جزئیات جدید در سبک خود طرفداران بسیاری را جذب کرده است. Grid 2 توسط Codemasters توسعه داده شده و مسابقاتش برگفته از رقابت های گروهی و تیمی خواهد بود و باید با تیم های مشخص شده از هر گروه مسابقه دهید. برای مشاهده ی ادامه ی نقد و بررسی بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

GRID 2 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

GRID 2 pc cover small دانلود بازی GRID 2 برای PC

 منبع:دانلود ها



ادامه مطلب ...


 

 

 Test Drive: Ferrari Racing Legend – این بازی یازدهمین بازی از سری Test Drive میباشد که ساخته شده است که سازنده‌ی آن استدیو Slightly Mad Studios که Need for Speed: Shift را با همکاری EA ساخته بود ،‌است .ناشر بازی کمپانی نام اشنای Atari است . در نسخه های قبلی سبک بازی open world sandbox بازگشت به سبک arcade racing همانطور که بازی Test Drive 6 اینطور بود و یک spin-off باشد. افسانه فراری بر روی تاریخچه اتومبیلهای فراری متمرکز است و مسابقات : Formula One , rally racing و GT .بیش از ۵۰ اتومبیل از نوع فراری در بازی وجود خواهد داشت و همه انها به صورت کامل چه از داخل چه از خارج طراحی شده اند و حتی افکتهای خسارت انها نیز بخوبی طراحی شده اند.گیم پلی بازی مثل سریهای گذشته خواهد بود با کمی تغییر مانند نسخه های Test Drive 2 و شبیه به Test Drive 6 هست اما Slightly Mad Studios بخشهایی را الهام خواهد گرفت ، سازنده بازی سعی دارد با الهام از بازی NFS مدلهای dynami و افکتهای تخریب را نیز در بازی بنمایش بگذارد .

 

Test Drive Ferrari Racing Legends-SKIDROW | 2.7 GB

 

Test Drive Ferrari Racing Legends دانلود بازي Test Drive Ferrari Racing Legends براي PC

دانلود در ادامه مطلب

منبع:دانلودها



ادامه مطلب ...


 دانلود FIFA 2013 - بازی موبایل فیفا 2013

یکی از محبوب ترین و در عین حال قدیمی ترین سری از بازی های رایانه ای که چند سالی است به عنوان بهترین بازی ورزشی جهان شناخته می شود EA FIFA نام دارد. FIFA که محصول شرکت EA جدی ترین رقیب PES محسوب می شود که البته در طول این چند ساله حتی بسیار موفق تر از رقیب خود بوده است. نسخه 2013 از این بازی جذاب در همان پیش نمایش توانست تمامی جوایز را درو کند و تمامی مجلات و کارشناسان و منتقدان اعلام کردند که FIFA 13 جز بهترین بازی های ورزشی بوده که تا به حال عرضه شده است. نسخه جاوای این بازی که قایل نصب بر روی تمامی گوشی های موجود در بازار می باشد را میتوانید به راحتی از آسان دانلود دریافت نمایید.

منبع:آسان دانلود



ادامه مطلب ...


 بازی های فلش بازی هایی با حجم فوق العاده کم اما در بسیاری از مواقع بازی های بسیار سرگرم کننده ای می باشند. این بازی ها که طرفداران زیادی هم در دنیای بازی های رایانه ای دارد نیاز به سخت افزار خاصی برای اجرا ندارد و اجرای آنها ملزم به یک فلش پلیر می باشد! تیم دانلودها در این مطلب مجموعه ۱۷ بازی فلش را در انواع موضوعات اکشن ، مسابقه ای ، فکری و … جمع آوری کرده است که می توانید آنها را به صورت رایگان دانلود کنید. امیدواریم از این مجموعه لذت کافی را ببرید.

 

flash مجموعه 17 بازی سرگرم کننده فلش برای کامپیوتر

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0

 



ادامه مطلب ...


 بازی فلش پینگ پونگ یک بازی بسیار کم حجم اما فوق العاده سرگرم کننده می باشد که می تواند برای ساعت ها شما را مشغول کند! این بازی با فرمت SWF (فلش) می باشد که هم اکنون می توانید آن را با حجم تنها ۳۰۰ کیلوبایت از دانلودها دریافت کنید! امیدواریم از این بازی نهایت لذت را ببرید.

 

pingpong بازی سرگرم کننده و کم حجم فلش پینگ پونگ برای کامپیوتر

 منبع:downloadha.com 

 



ادامه مطلب ...


 در این بازی سرگرم کننده شما به رقابت با دیگر ماشین ها خواهید پرداخت و باید با استفاده از ترمزدستی و دریفت های پی در پی از رقیبان جلو بزنید که این قسمت  در بازی بسیار لذت بخش است. شما با اول شدن در مسابقات به بعدی راه پیدا می کنید و با تمام کردن یک دوره و کسب حداکثر امتیاز، ماشین های جدید و البته پرسرعت و قدرمتمند تر را آزاد کرده و می توانید از آن ها در مسابقه های بعدی نیز استفاده نمایید. خیلی ها در حرفه ای بودن در بازیهای اتومبیل رانی ادعا دارند، اما آیا این بازی را هم می توانند با موفقیت پشت سر بگذارند!

 

 Drift Runners تجربه سرعت واقعی با بازی کم حجم Drift Runners 1.0



ادامه مطلب ...


 بازي پرهيجان و جذاب مسابقات رالي Intense Racing 2

بازي پرهيجان و جذاب Intense Racing 2 به صورت مسابقات رالي مي باشد. در اين مسابقات گروهي کوچکترين اشتباه و تصادفي شما را تا حد بسيار زيادي از مسابقه دور نموده و فاصله بين شما و رقبا را بسيار زياد مي نمايد.شما در اين بازي مدل ماشن رويايي خود و مسير مسابقه را انتخاب مي کنيد. مسابقه در خيابان، صحرا، جنگل و ... برگزار مي شود. از ويژگي هاي بارز اين بازي پرداخت قوي گرافيک بازي و نيز جلوه هاي ويژه و صدا گذاري فوق حرفه اي اين بازي و ماشين هاي فوق العاده حرفه اي و پرسرعت در کنار آزادي کامل کاربر در انتخاب نوع بازي و مسيرها و جاده هاي انجام مسابقه و ... همه و همه اين نسخه از بازي را به يکي از مهيج ترين بازي هاي اتومبيل راني تبديل کرده است.



ادامه مطلب ...


 بازی Police Force به شما این اجازه را می دهد تا در سطح شهر به اجرای قانون بپردازید . در واقع این بازی دارای یک گیم پلی شبیه ساز شده می باشد که در سال ۲۰۱۲ میلادی منتشر شده است . داستان بازی در شهرهای کشور آلمان در حال جریان است . شما به عنوان یک پلیس در این شهر هستید که از آخرین تجهیزات پلیسی همچون خودروهای پرسرعت ، دستبند ، رادیو ، سلاح های گرم و … نیز بهره می برید و پلیر می بایست در حالت های شب و روز و همچنین در شرایط مختلف آب و هوا نظم را در شهر برقرار کند .

 

Police Force دانلود بازي نيروي پليس Police Force براي PC

 دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود. حال دیگر به خود بازیباز بستگی دارد که بتواند با اتومبیل اولیه خود، به اتومبیل های بزرگ دست پیدا کند یا نه. بیشتر جریانات داستانی بازی در بین San Francisco و New York جریان دارد. جَک قرار است که در بین این دو ایالت به مسابقه بپردازد. برخی از مراحل بازی نیز در کوهستان های برفی به وقوع می پیوندد. بر خلاف نسخه Hot Pursuit، تمامی مراحل این بازی به مسابقات اصلی خلاصه نمی شوند و بازیباز می تواند به انجام مراحل فرعی نیز بپردازد. البته این بخش خیلی کوتاه تر از مراحل اصلی بازی خواهند بود. گیم پلی این نسخه با توجه به قسمت های قبلی پیشرفت قابل توجهی کرده است. یکی از اضافات جدید بخش گیم پلی پیاده شدن کارکتر از ماشین می باشد. ممکن است کمی عجیب باشد اما سازندگان این بازی با این حرکت خود سعی کرده اند که بازی را به گونه ای وارد سبک Open-Word کنند. اما توقع یک GTA را نداشته باشید. این پیاده شدن ها و اتفاقات پیرامون آن به صورت QTE به وقوع می پیوندند که نظیر آن را در بازی Heavy Rain مشاهده نمودیم. برای مشاهده ادامه نقد بازی و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|نسخه نهایی و کاملا سالم RELOADED بازی با حجم ۱۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت|

|به همراه دانلود از سرور قدرتمند Mediafire|

 

nfs run pc cover small دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC

 

dvd دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در پنج DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه دانلودها با قیمت ۵۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.
 

read دانلود بازی Need for Speed: The Run برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه دانلودها زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

براي دانلود ابتدا عضو شده سپس به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 

|دانلود بازی Damnation با لینک مستقیم و سرعت بالا از سرور سایت|

دانلود رایگان بازی فوق العاده زیبای Damnation

نام بازی: Damnation
پلتفورم : pc
ژانر:اکشن اول شخص / تیراندازی
سال انتشار: ۲۰۰۹
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Codemasters
حمایت توسط : Blue Omega Entertainment
درجه بندی سنی : T
قابلیت آنلاین:دارد

بازی فوق العاده زیبای Damnation در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی Codemasters منتشر و توسط Blue Omega Entertainment ساخته و حمایت شد.این بازی دارای ژانر اکشن اول شخص میباشد که مخصوص پلتفورم پی سی میباشد.در ادامه به نقدی کوتاه و ارائه بازی میپردازیم.بازی Damnation تکامل یافته بازی های به سبک تیر اندازی با ترکیبی از هیجان فوق العاده میباشد.این بازی با این که در سال ۲۰۰۹ منتشر شده است اما یکی از خیره کننده ترین گرافیک را در بین این چنین بازی ها دارد.بازی Damnation ویژگی های بزرگی دارد.از جمله ویژگی های منحصر به فرد آن میتوان به : محیط های باز – مبارزات جذاب و دیدنی – وسایل نقلیه فوق العاده و .. اشاره کرد.در بازی Damnation به وفور شاهد مناظر طبیعی فوق العاده میباشید.بازی در هر ثانیه قصد دارد به شما به نوعی شوک وارد کند.گاهی خود را در بین زمین و هوا معلق میبینید و گاهی نیز خود را در بالاترین نقطه از سطح زمین ..!!! شاید وجود سلاح های پیشرفته در این بازی شما را وسوسه کند. بازی شما را در این امر آزاد قرار داده است.در حقیقت این بازی را نمی توان یک بازی محدود در نظر گرفت .وجود چنین اسلحه هایی از همان ابتدا نوید بخش این امر میباشد.صدا گذاری بازی در حد متوسط میباشد اما حقیقتا موسیقی متن زیبایی دارد.در بعضی از درگیری ها موسیقی متن شما را یاری خواهد کرد. کاراکتر اصلی بازی یعنی شما از حرکات آکروباتیک و نمایشی محروم نمیباشد و با گذشت مراحل میتوانید آن ها را مرحله به مرحله کشف کنید و از آن ها در مبارزات خود استفاده کنید.بازی Damnation یک ویژگی مهم دیگر نیز دارد و آن دارا بودن مد مولتی میباشد به طوری که لذت بخش مولتی ان به وفور بیشتر از مد سینگل آن میباشد.البته اگر به ژانر بازی ” ژانر تخیلی ” را نیز اضافه کنیم جای دوری نرفته ایم 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


 دنبال کنندگان بازی لوکسر ( لاکسر ) بعد از مدت ها انتظار شاهد دانلود بازی نسخه جدیدی از این بازی هستند که گرافیک فوق العاده و داستانی هیجان انگیر با عنوان گذرگاه (حق عبور) سنگ مرمر دنیای بازی های پازل را دگرگون کرده است.  این بازی کامپوتری زیبا را برای دوست داران دنبال کننده Luxor و کسانی که تا به حال آن را تجره نکرده اند تقدیم می کند.

این نسخه بازی کامپیوتری با عنوان " پنجمین لوکسر - گذرگاه یا حق عبور " محصول شرکت بازی سازی MumboJumbo است که سری بازی های پازل سنگ های مرمر توسط گروه TE ساخته این شرکت است که از این دسته همین بازی لوکسر معروفترین است. نسخه 5 لاکسر باز هم Power-UP های جدید تری که دارد هیجان و سرگرمی بازی را به 100% میرساند و اگر شما از یک کارت گرافیک خوب برخوردار باشید و کارت صدای شما خروجی 5.1 را هم ساپورت کند دیگر آنقدر محو افکتهای صوتی این بازی دانلود پازل جذاب خواهید شد که گذر زمان را احساس نخواهید کرد.

Luxor 5th Passage 1.0.0.8 Portable PC Game - بازی لوکسر 5 گذرگاه

در این بازی کامپیوتر آماده اداره تکه جواهرات بالدار خود در پنجمین بازی پوپر مرمر هیجان انگیر و فوق العاده لوکسر شوید. توپ های رنگی خود را به زنجیره ای از حوزه های رنگی شلیک کنید قبل از اینکه آن ها شما را از بین ببرند. با دستاورد های خود گنجینه هایی که جلوی سقوط سرزمین را می گیرند بدست آورید زیرا این 5 گنج عظیم مصر را نجات خواهد داد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهترین اجرای بازی

  • ویندوز: Windows XP/Vista
  • پردازنده: 1.6 GHz
  • رم: 256 مگابایت
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 9.0



ادامه مطلب ...


 یکی از بازی های دوست داشتنی در دوران بچگی نقطه بازی بود که با یک ورق و خودکار هیجانی به بچه ها میداد که از هر بازی دیگری سرگرم کننده تر می نمود. اکنون  بازی این سرگرمی دوران کودکی را بر روی کامپیوتر با همان هیجان و انواع مختلف آن به اشتراک عموم گذاشته است.

بازی بازی GridLines یک نوع پازل می باشد که با رسم نوبتی خط و وصل کردن نقطه ها تشکیل مربع داده و کسب امتیاز کنید و هرکسی مربع های بیشتری در پایان وصل تمام نقطه ها تشکیل دهد برنده است. حالت کلاسیک و گرفتن پاداش که هر مربعی یک امتیاز خاص خود را دارد، همچنین حالت دلخواه که امکان رسم مدل های دلخواه بازی را به شما می دهد.

GridLines 1.09.1 Portable PC Game - بازی کامپیوتر نقطه بازی

ویژگی های نقطه بازی

  • 4 روش بازی از جمله کلاسیک، جایزه ای و سفارشی
  • 5 تنظیم سختی بازی و بازی های طولانی مدت و کوتاه مدت
  • بازی با دوستان یا بازی با کامپیوتر
  • ذخیره بازی در هر کجای بازی که باشید
  • گرافیک های زیبا با موسیقی آرام بخش پس زمینه همچنین امکان اجرای MP3

حداقل سیستم مورد نیاز بازی نقطه بازی

  • سیستم عامل: Windows 7, Vista, XP یا 2000
  • پردارنده: Pentium II (450 MHz)
  • رم: 64 MB
  • آداپتور گرافیکی: DirectX 8.1
  • کارت گرافیک: 3D video card (32 MB)

دانلوددانلود رایگان بازی نقطه بازی کامپیوتری (حجم : 7.7 مگابایت)
رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir
تصویرتصاویر بازی:

GridLines GridLines GridLines

 



 ا بزد:

در دوران پس از جنگ عظیم زمانی که دشمن شما هر آنچه را که برایتان عزیز بوده از میان برده است وقت آن رسیده که باز گشته و انتقام جنایات انجام یافته توسط دشمن را به طور کامل بگیرید. برای انجام این هدف بزرگ سربازان ارتش Morphid و انواع سلاح های ژنتیکی مخرب در اختیار شما خواهد بود .... بازی Project Aftermath یکی از بازی های سبک اکشن هست که تمام مراحل آن بر اساس اهداف از پیش تعیین شده و مشخص انجام می شوند. در این بازی با دشمنان مغولی درگیر خواهید شد و وظیفه دارید که از مناطق استراتژیک تصویربرداری کرده و در موقع مناسب آن ها را تسخیر کنید و در ادامه به هدف اصلی خود که قتل عام دشمنان و نجات گروگان هاست بپردازید. بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) است.
 ویژگی های بازی:
 
ـ گرافیک فوق العاده
 ـ قابل اجرا در کامپیوترمقصد بدون نیاز به نصب
 ـ تجربه 10 ماموریت سخت و هیجان انگیز
 ـ جمع آوری افتخارات برای افزایش مهارت و تجهیزات نظامی
 ـ فرماندهی 4 قهرمان قدرتمند در طی مراحل
 حداقل سیستم مورد نیاز:
 
ـ سیستم عامل xp or vista
 ـ پردازنده مرکزی 2 GHz
 ـ حافظه موقت 512MB
 ـ کارت گرافیک 512MB
 ـ نصب DirectX 9c

 

 



 بازی زیبای طوفان در فنجان چای Storm in a Teacup با ژانر Arcade که از سایت نرم افزاری دانلود رایگان منتشر شده است داستانی از جن و پری های شگفت انگیز است که در ماجرایی گرفتار شده اند. این بازی زیبا را از دسترس کودکان دور نگه دارید زیرا موجوداتی همچون جن و پری در آن وجود دارند. این بازی کامپیوتر داستانی شگفت انگیز از جن و پری است که شما را به کشف و جست و جو وا می دارد. شما باید معمای این بازی کامپیوتری را حل کنید که بازی خور های موبایل با آن آشنایی کامل دارند.

Storm in a Teacup 2012 PC Game - دانلود بازی کامپیوتر طوفان در فنجان چای

برخی از ویژگی های این بازی افسانه ای

  • حل پازهایی مبتنی بر مسائل فیزیکی
  • کاوش و سطح 50 مرحله جادویی
  • دارای گرافیک بالا و پر زرق و برق
  • پشتیبانی از دسته های بازی
  • 5 حالت برای زنده نگه داشتن خود در بازی و ...

حداقل سیستم مورد نیاز برای بهتری اجرای بازی

  • سیستم عامل: Windows XP / Vista / 7
  • پردازنده: 1.5GHz
  • حافظه رم: 512 MB
  • آداپتور گرافیکی: OpenGL



ادامه مطلب ...


 , Inc بازی تخریب شهر یک بازی اکشن استراتژی جدید است. شما باید با ابزارهایی که به دست می آورید شهر را بیشتر تخریب کنید و تمام زمین را از وسایل غیر طبیعی پاک کنید و درختان سرسبز بکارید. توسط موجود فرازمینی و سفینه اش حول محور شهر بچرخید و تا می توانید همه جا را از بین ببرید و انرژی خود را تخلیه کنید. ترافیک را با ابزارتان طوری هدایت کنید تا به ساختمان ها برخورد کنند و آنها را از بین ببرند. Demolition, Inc به طور یقین تکنولوژِی جدیدی از فیزیک Nvidia محسوب میشود. چیزی از قبل متحرک نیست و برخورد تماما با فرمول های فیزیک محاسبه می شوند و این تمام جذابیت بازی را در خود قرار داده است. با توجه به وابسته بودن به فرمول های فیزیک هر بار که شما بازی را آغاز می کنید با تجربه ها و صحنه های جدیدی مواجه می شوید. امیدواریم ازدانلود بازی کامپیوتری Demolition لذت ببرید.

دانلود بازی تخریب شهر

مشخصات بازی Demolition Inc. :

  • شرکت سازنده و منتشر کننده : Zeroscale
  • سبک بازی: اکشن , استراتژی, مرحله ای
  • ترکیبی از سبک اکشن و استراتژی که به شما ابزارهای جالب و هیجان انگیزی ارائه می کند.
  • دارای 15 شهر و مرحله برای تخریب هرچه هیجان انگیز تر
  • دارای سبک های Campaign mode و Rampage mode
  • بر پایه سرویس steam
  • کاملا کرک شده
  • ابتدا فایل unl-demolition-setup.exe را اجرا کنید, مسیری را جهت extract کردن فایل ها انتخاب کنید. سپس کافیست فایل FinalDGameGL.exe را اجرا کنید.
  • زبان بازی به صورت پیش فرض آلمانی است. برای انگلیسی شدن زبان بازی فایل Unleashed.ini که در ادامه مطلب قرار داده شده است را با فایل اصلی جایگزین کنید.



ادامه مطلب ...


 سال ۲۰۷۴ مریخ : در اثر اصابت یک شهاب سنگ عظیم به سطح مریخ ابرهایی از غبار کلیه اتمسفر را میپوشاند و سبب قطع ارتباط زمین با کلیه ایستگاههای تحقیقاتی میگردد . پس از فروخفتن طوفان سفینه ای که از زمین به مریخ فرستاده میشود خبرهای تکان دهنده ای را مخابره میکند کلیه مراکز مستقر در مریخ به تصرف بیگانگانی در آمده که خود را برای تسخیر زمین آماده میکنند. در این بازی هدایت تنها سفینه نژاد انسان و سرنوشت کره زمین در دستان شما میباشد. و در صورتی که موفق به منبع عظیم انرژی ژئوترمال موجودات فرازمینی نگردید. صدا و حرکت در این بازی به خوبی میتواند به ایجاد صحنه های اکشن کمک کند. و این بازی با وجود نیاز رسمی به حافظه اصلی ۵۱۲ و دایرکت ایکس ۹ حتی بدون ملزومات فوق نیز قابل اجرا میباشد. بازی کاملا Portable بدون نیاز به نصب می باشد و فایل آن توسط آنتی ویروسهای NOD32 و Norton کنترل گردیده است. هم اکنون می توانید بازی کامپیوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Portable Incinerate 1.0.0

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


 نسخه جدید بازی Angry Birds با نام Angry Birds Rio از راه رسید. بازی بسیار جذابی که در همان چند نسخه اول هم توانست هوادارن زیادی را در میان کاربران پیدا کند. این نسخه هم به سبک مدل های قبلی گرافیک بسیار قابل ملاحظه ای دارد در حالی که حجم بازی فوق العاده مناسب است. Rio که نام یک شخصیت کارتونی است حالا به نسخه ی جدید اضافه شده است تا کاربران با جذابیتی دو چندان این بازی را تجربه کنند. این بار در این نسخه شما با پرتاب پرنده ها به سمت قفس ها به جای کشتن خوک های بدجنس پرنده ها را از قفس آزاد خواهید کرد.

این بازی در ابتدا برای سیستم عامل آندروید و اپل ساخته شده بود که پس از سال ها بالاخره در سال 2011 به دنیای رایانه های شخصی هم قدم گذاشت این بار در قالب جدید و نامی جدید می تواند همه از جمله شما کاربران گرامی را سرگرم کند؛ پس پیشنهاد ما باز هم تجربه Angry Birds Rio است. هم اکنون می توانید این بازی كامپيوتر را از سایت آرش 98 دریافت نمایید.

 

Angry Birds Rio

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب ...


بازي زيبا و كم حجم تارزان براي كودكان

براي دانلود اين بازي روي ادامه مطلب كليك كنيد..

 

 



ادامه مطلب ...


بازی Roohe Bidar به فارسی " روح بیدار " یک بازی ایرانی اکشن و ترسناک است. این بازی نیز مانند سایر بازیهای ایرانی که تابحال منتشر شده دارای ضعف هایی است ولی در کل بد نیست برای آشنا شدن با توانایی های مهندسین ایرانی این بازی را تجربه نمایید.
خلاصه داستان بازی: سالها قبل دریکی از شهرهای کشورمون زوجی درکنار یکدیگرهمراه با دو فرزند خود با آرامش زندگی میکردند. دختر و پسر تقریبا همسن بودند و دوران نوجوانی رو سپری میکردند .برخلاف پسر خانواده، دختر اعتقاد عجیبی به خرافات و ارواح داشـت و روزی نبود که کتـابی در این مــورد مطالعه نکنه. به همین خاطر همیشه از جانب خانواده مورد تمسخر و نصیحت قرار میگرفت. یک روز دختر برای گرفتن تعدادی کتاب جدید به کـتابخــونه نزدیک خونـشون رفت و طبق عادت همیشگی به طرف قفسه کتابهای تخیلی و خرافاتی کشیده شد و دنبال کـتابی گشت که تا به حال اون رو مطالعه نکرده باشه اما همه کتابها تکراری بودند و او همه اونها رو قبلا خونده بود، کـم کـم حوصـله دختر سـر رفت و ازگشتن به دنبال کتاب جدید ناامید شد نزدیک ظهر بود و دخـتر بـاید بـه خونه برمیگشت ، به همین خاطر تلاش کرد تمام کتابهایی که برداشته بود رو در جای قبلی در قفسه ها قرار بده در همــیـن حین به طور اتفاقی در بالاترین قفسه کتابها چشمش به کتاب سبز رنگ و قدیمی خورد که روی اون نوشته شده بود
روح بیدار: دختر با خوشحالی زیاد کتاب رو برداشت و خاک اونو با دستش تمـــیز کرد ، و با تعجب کتاب کهنه و قدیمی رو برانداز کرد . او خیلی کنجکاو بود پس تصمیم گرفت که کتابو در خونه مطالعه کنه و ...

 



صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • کتابخانه مجازی فریدی
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روبیک برای همه و آدرس rubik3.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.